JOM JOM MENYIBUK

Saturday, December 11, 2010

Pissed off*___________^

Lately entry nak sedih-sedih je an..
because seriously it describe my emotion..trying so hard to motivate myself..
everything that happens..or occur in your life with a reasons..CHILL LA WEY!!
Accept everything that came in your life..yup..it was so dam easy to say it..BUT you the one that have to face it.. cakap macam orang tak de iman je wey..nie lah masalah hati ko..HATI OH HATI..tolong la paham..
ade hikmah k ape yang jadi..cuba belajar bersyukur cikit..belajar je bertingkat-tingkat..berlapis-lapis..sampai degree..benda BASIC nie pon tak leh nak pikir ke..

Aku melalut-lalut..mencarut-carut x tentu pasal nie pasal RESULT aku ah!
Tgk2..skrg nie pon nak marah-marah..
Lately nie serious aku asik ngamuk je.
..kadang-kadang cam bosan la ngan diri ko sendiri..emo x bertempat.
Dah lah nabila!pi ambik wuduk,.sembahyang. ingat tuhan wey..bagi hati ko tenang..
Tapi ntah la..aku dapat ketenangan..tp sekejap sangat..besok sure igt and terus down tak tentu pasal je..

haih mesti orang pikir budak nie nak emo pasal RESULT JE KE.
.ingat ape lah sangat..ayat nak gempak2 je minah nie. pfff.ape-ape je la..
Bukan la semata-mata pasal RESULT..just i really need someone right now..
Bukan la aku cakap nak BF or steady BF ke oii..TAPI KAWAN..
Yang telinga sedia mendengar..
Yang mulut sedia nak memotivate kn aku..
Serious aku tak mintak  ade 24/7 untuk aku..
Yang semata-mata turun seremban nak calm kan aku..peluk..cium semua lahh..X PERLU KOT..

Just simple words or motivation can really boast my spirit..
Aku terasa hati sangat siot ngan member yang hanya pada nama je member..

Tapi ada jugak yang paham perasaan aku nie..CEHH..ayat nak poyo je..
dah alang2 si gila nie nak mencarut..meyh nak citer antara member2 yang aku rasa senang je nk 
Slow talk..nak luahkn isi hati aku nie..haha..yang telinga sedia menandah lahh..even tak
menadah pon..mata sedia menatap ape sahaja yang aku duk mencarut2 taip nie an..

Dena!!Aku rapat giler dengan die..semalam kiteorg borak..dan macam biase ah. she always there for me.. Macam kat matric dulu..port paling besh kiteorg nak story2 nie kat bawah blok f sambil skodeng mamat2  hansem yang duk melepak kat pandang..SIOT je aku nie..haha.dena cakap maybe lagi 2 tahun die nak kawin
.AND dia nak aku jadi pengapit die..TERHARU KOT..ape2 pon..I LOVE YOU LAHH..^__^

moon..munee.. asal aku down..ade problem sure slow talk ngan die pnye..maybe moon same cam 
aku..suke membebel..mencarut banyak2 kalau tgh emo an..tapi tu la masalah eh..alik2 kalau nak story pon kat ym..chat box..tak pon pm je kat fesbuk minah nie..adeh..ko tu ha..duk lama2 kat tmpt org tuu bwt pe..
tp an next year minah nie blk truz malaysia..sambung la degree tempat aku..PLEASE!!boleh la buli ko knn..

 Kalau si syerah tau aku story2 psl die kat blog nie..sure tkejut beruk punye lahh..
Hari tuu borak2 kat chat box..and die tau pasal result aku..die cakap aku bukan tak pandai..
just MALAZ..just jgn pikir sangat ape org cakap..sebab kita je tau ape yang kita nak dalam hidup..
kat matric dulu pon ade gak die kasi cuci otak aku nie..hahaha..ape2 pon syerah nie ckp kdg2 mmg pedas..
terasa cam telan cili 1 kilo..tapi at least die ikhlaz ckp ape yg dirasa..tu aku ske..klau x ske ckp..abiz cite..

Asal tersesat pic laki nie oii..hahaha..ntah la..lately nie aku cam rapat gak ngan die..
besh gak..Satu kepala kot..selalu gak die kutuk aku..touching2  pon tak makan dalam punye..
sebab kelakar kot..tapi serious lately nie mmg byk gak aku story2 problem kat fuad..banyak jugak die memotivate kan aku..serious aku really2 appreciate..tak ramai yang boleh tahan kerenah aku yang suke merepek..mencarut.. ngeh2..ape2 pon thx sudi melayan budak gila nie mencarut..ok!

Dah ah..panjang sgt dh entry nie..dh2..ckup sampai cni je aku merepek.^______*
member..kawan..klik...tak semestinya 24/7 duk dgr je problem kita..
but when we really need someone to talk..tu la gne nye member
Yang telinga sedia menadah
Yang mulut sentiase ade tuk memotivatekan kita..
OK!

No comments:

Post a Comment